
Wedding Planner
Als jullie wedding planner breng ik structuur aan in alles wat op jullie afkomt als bruidspaar bij de organisatie van het huwelijk (en dat is veel!).
Tijdens ons eerste of tweede gesprek bespreken we wat jullie wensen zijn, wat daarvoor geregeld moet worden en wie daarin welke rol op zich neemt. Op die manier worden mijn exacte taken vastgesteld en wordt een concreet plan van aanpak vormgegeven.
Nu zullen jullie je misschien afvragen welke taken kan je dan allemaal uitvoeren? Het antwoord op die vraag is niet eenduidig. De taken van een wedding planner zijn namelijk heel divers en volledig af te stemmen op de vraag van het bruidspaar. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een overzichtelijk & gedetailleerd draaiboek, de zoektocht naar de beste leveranciers, onderhandelingen met deze leveranciers, gastenlijstbeheer, aankleding- & decoratieadvies en de organisatie van hotelovernachtingen. Maar ook.. het voeren van gesprekken met de contactpersonen van de betrokken locatie(s). Dat is overigens niet het enige. Ook aan het logistieke plan kan door de wedding planner worden gewerkt, want hoe komt oma eigenlijk van locatie A naar locatie B?
​
Voor het overige houd ik alle deadlines in de gaten en geef waar nodig een seintje aan het bruidspaar. Kortom, ik organiseer en structureer, zodat jullie geen onnodige tijd kwijt zijn aan (lange) zoektochten en randzaken waarmee je je bij de planning van een huwelijk liever niet wilt bezighouden. De samenwerking met mij typeert zich door flexibiliteit en veel direct contact. Op die manier weet iedereen waar hij/zij aan toe is en kan het bruidspaar – ook van de voorbereidingen – met volle teugen genieten.
Willen jullie ook op de huwelijksdag zelf nergens meer aan moeten denken, óók niet aan "die taakjes" van jullie dierbaren? Neem dan ook een kijkje bij de Master of Ceremony. Dit is namelijk een mooie aanvulling op de voorbereidende taken van de wedding planner.
​
Neem contact met mij op voor een vrijblijvend eerste gesprek via hi@anne-martine.nl